Schteeek sa jag!

Jag har kommit fram till att blogg inte riktigt är min grej.
Har varken tid eller lust att uppdatera den, dessutom har jag heller inget vettigt att skriva om.
Men ok, för att uppdatera er lite om vad som hänt o skett den senaste tiden...
Jag har festat & åter festat.
Varit i Filipstad hos hjärtat.
Fiskat - med resultat! Det blev ett par firrar.
Suttit på uteservering & druckit en kall i det härliga, soliga vädret.
Lagat god mat & myst till film.
Kollat på "de hårda" boysen när de repat, All Proud, awesome!
Stekt på balkongen, alltså "invigt" min nya bikini.
Legat i det gröna fina gräset & druckit kalla öl i hettan.
Varit till Skivtjärn med gott folk & doppat tårna i det iskalla vattnet.
Målat min hall vit, äntligen. (efter 5 års tid)
Firat midsommarafton + midsommardag ihop med nära & kära. (första året på lääänge)
Lär nog ta ett tag innan jag uppdaterar igen så...
Imorgon ska jag till bomstad & schteeeeka.
Till helgen kommer syrran & då vankas det party.
Görfesten, here I come!
Jag ska stå i baren där på fredag dessutom, ser fram emot det.
Men på lördag, då är det fullt ös för min del.
Pussåhej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0