Shitty day!

Tisdag, tråkiga tisdag.
Och jag som kände när jag vaknade idag att - "yaaay, yippie, äntligen en bra dag!!"
Men sen överöstes min inkorg på facebook med mail o det blev ett par intressanta o mindre roliga diskussioner.
Och då sprack allt.. Faaaan, en shitty day igen!
Jag funderar, o tänker så förbannat mycket så det är fan inte sant. Jag avskyr o va ovän med folk oxå.
Bland det värsta jag vet, and it hurts fucking baaaad!
Sen kom brorsan, vi blev sittandes o stre i flera timmar, om allt o ingenting.
Det får en att slappna av lite o släppa alla tankar o funderingar för en stund.
Nu sitter jag här i ensamheten o kan inte sova, detta knäcker mig tamigfan.

Kommentarer
Postat av: Mikaela Cooper

smulan da =( finns alltid här!

2010-06-09 @ 08:15:32
URL: http://mikaelac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0