Steeeeeen

Meeeeen skjut mig tack, hujedamig, jag kommer ha värk i kröppen imöra.
Haha, kommer nästan bli lite som måndagskröpp ;)
Har åkt tur o retur till deje idag (jag o brorsan) för o hämta stenplattor åt farsan o Irené.
O det va faanimej tusenfotingar o gråsuggor överallt, hahaha, growse!
Det va tungt som fan o efter två vändor pallade vi inget mer, ujuj.
Då blev det middag på altanen i solnedgången hos Irene!
Fick med mig en 10-liters färgdonk av brorsan oxå, tänkte sätta igång o grundmåla min hall.
Men tji fick jag, i vanlig ordning, haha, färgen va icke färsk!
Så bara o röva sig in till stan till veckan o köpa färg...
Nu när jag stått o maskerat o haft mig, haha, men skiten får sitta kvar.
Imöra blir det åter till deje o hämta plattor, men bara en tur, hoppas jag!
Redan torsdag oxå, yaay, me like! Snart kommer Jennert, o Kajjert.
Jag längtar!!!
Nej, nu ska jag ut i skogen o jaga älg. Pussdå.

Kommentarer
Postat av: Mikaela Cooper

uh va du jobber mallan! flitig så ;)

2010-06-10 @ 21:06:46
URL: http://mikaelac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0