50 cent, vandrande pinne?

Öhm, jag dog typ när jag läste om 50 cent o dessutom såg bilder på benranglet.
Han ser ju ut som en vandrande pinne, om man jämför med förut.
Han ser allvarligt sjuk ut. Det sägs att han har rasat i vikt, pga. sin kommande film, där han ska spela
en cancersjuk fotbollsspelare. Han har gått på löpband tre timmar dagligen.
Man kan väl säga att karln har karaktär o går in för sina roller va?
Blev rent ut sagt äcklad av att se bilder på "pinnen", dessutom ser han gammal ut plötsligt! Usch...
Och jag som alltid tyckt 50 är hawt, hawt, haawt. Well, not anymore..

The old and good looking fifty!



The new fifty, 27 kg mindre!



Visst ser han sjuk ut? And he looks kinda old, huh?

Kommentarer
Postat av: becka

Men herrigud =)

vad händer.. Trodde inte det va han förs. usch va läbbigt=)

2010-05-28 @ 20:59:19
URL: http://rebeckka.devote.se
Postat av: Mallert

Nej, inte jag heller, men det är han. Vidrigt!

2010-05-28 @ 21:01:47
Postat av: Mikaela Cooper

men uuuuuh ja ser inte det e han ens!!! ärligt??

2010-05-28 @ 21:06:02
URL: http://mikaelac.blogg.se/
Postat av: Mallert

Joo, det är ju det, men han ser growse ut 4 real!

2010-05-28 @ 22:30:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0