Öhm, torsdag!

Då har ännu en dag passerat, o snart är det helg igen. Snart är sommaren även här 4 real o jag gillert styggt.
Va till granny idag o skulle hjälpa henne att fixa med kanalerna på dumburken, men det va ju omöjligt. Haha, ja jag är inte direkt teknisk av mig om man säger så ;) Det gick åt skogen helt enkelt!
Sen fick jag yam yam middag, godast o äta borta, yaay. Sen fick jag även ett presentkort på Kappahl på 300 riksdaler, som hon tydligen inte skulle förbruka ändå, gulligt av henne! Tackar så mycket för det! ♥ Sånt kommer alltid till användning. Passar ju perfa nu när det är dags att införskaffa sig lite nytt inför de varma dagarna :)
Garderoben behöver utökas, ohja!!
En promenad med Madde på kvällskvisten blev oxå ordnad. Sköönt.
Lite planering hann vi oxå med, men det är hemlighetsstämplat ;)
Nu ska jag dyka ner i mitt badkar som jag så hastigt bestämde mig för att skaffa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0